tisdag 24 februari 2009

Not again!

Trodde att det värsta var över. Men ack vad jag bedrog mig! Minstingens mage ville bara bli tömd igen. Från BÅDA HÅLLEN!!!!!! Neeeeeeeeeeeej, tänkte jag bara. Stackars liten. När de är små så finns det ju inte så mycket att ta av och de blir snabbt uttorkade, de små liven.

När tonårsdottern kom hem, var pojkvännen med. Jag undrar om han har talat om för mamma denna gång? Men han ville så gärna följa med och titta på när dottern rider Western. Så in i bilen med alla, inklusive en magsjuk Minsting. Detta körande fram och tillbaka får mig ibland att känna mig som en taxi driver.

Är väl inte den piggaste människan på jorden just nu. Har nämligen varit uppe sedan 4.30 idag. AM! För att få ihop ett web ex möte med taiwaneser så måste mötena läggas på en human tid. För dem. What about me? Typiskt Taina " Oh that´s fine with me. "

Fick förresten meddelande av både Annika och Peter om att det inte gick att kommentera på min blogg och nu har jag ändrat till pop-up, enligt Annikas förslag. Hoppas det fungerar nu. Vet inte vad som gått fel.

Det blir inte så mycket av att skriva nu. Ska ta hand om Minstingen, hämta Tonårsdottern från ridningen, laga mat, sticka iväg och träna och sedan blir det väl Zzzzzzzzzzz...

7 kommentarer:

Taina sa...

Test

Annika sa...

NU ska vi se, Taina!!! Tror detta blir bättre!!

HOPPAS att ni andra ska få slippa spysjukan. RUGGIGT!!

FEEL better!!!

KRAM!!!

Taina sa...

Annika:
Tack för tipset! Jag är som sagt nööörd på detta men det tar sig.

Minstingen mår inte så bra nu. Resten mår mra, än så länge.

Kram :)

Saltistjejen sa...

Nej vad jobbigt för lilltjejen! Hoppas verklgien att hon snart blir bra. Fyyyy! Att se sina barn må sådär åligt är jättejobbigt.
Kram!

Taina sa...

Saltis:
Hon är ganska matt och ska stanna hemma idag. En sak är bra och det är att hon dricker mycket i alla fall. Mat vill hon inte ha. Inatt fick hon sova i vår säng och det kan bli lite jobbigt för hon ligger med sina ben ÖVER mig! Ha en fin dag!
Kram

Jenny sa...

Åh vad bra, då var det inte bara jag som hade problem! Hurra, och nu funkar det sååå mycket bättre! Hoppas lilltjejen mår bättre!! Kram!

Taina sa...

Jenny:
Annika är en klippa på det här med bloggning ;)
Kram