måndag 27 februari 2012

Vänta nu, var är prinsessklänningen?

Idag ville Liisa handla lite kläder åt sig själv och hon hade en ganska bestämd åsikt om var det skulle ske. På Justice. Jahapp, det var bara för mig att dra iväg dit med henne. Ok, hon skulle få välja själv den här gången och resultatet ser ni här nedan:

Inte riktigt sommar än, men det gäller att passa på att handla nu innan de tar slut för den här "Is a must". Enligt Liisa.

Mera sommarkläder och borta är de gulliga shortsen med blommor och volanger.

Ok nu blev det jeans och "I need the bootcut ones" hörde jag den lilla damen säga.

Och ett par jeggings skulle hon också ha. VAR ÄR MYSBRALLORNA LIISA???

"Look Mom, they're perfect!"

Viktigt med roliga tryck på tröjorna så som "What's poppin'?"

Till sist skulle hon välja en sommarklänning och DÅ tänkte jag att NU blir det väl något gulligt och prinsessigt och allt det där. Det är nog dags att vända blad nu tror jag...

8 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Liisa...going on 16!!

Vilken modetjej ni har, med massor av charm och söt som en karamell!!

Desiree sa...

Jeans leggingsen var skitsnygga på henne. Helt perfekta håller jag med om. Jag gillar Liisas nya outfits. Hon är en sportig tjej det märks. Hon fick ju med en söt sommarklänning också. En härlig modetjej. Håller med Lotta att hon är söt som en karamell.
Kram!

Annika sa...

Liisa är verkligen i den perfekta Justice-åldern!
Kan tro att det är drömaffären nummer 1 för henne nu.
Vilken liten modedocka!
KUL att hon gillar att posera så glatt. Tycker hon valt så fina kläder!!
Jegginsen är perfekta på henne!
Kramar!!

Saltistjejen sa...

Cool tjej!!!! Prinsesskläder Pfff! DET är väl för småtjejer va?!?! ;-) Jag funderar fortfarande när E ska komma in i den där prinsessklädesåldern. Än är de ju bara dinosaurier och drakar som gäller.....
Haha, jag kör också med bootcut jeans! Like it!
:-)
KRAM!!

Loppan flyttar västerut... sa...

Lilla flickebarn, vad go hon är! Justice, en dröm för alla småstora tjejer verkar det som. Alla här verkar köpa alla sina kläder där. Glada våriga färger, jag tokgillar. Hoppas det blir varmt snart så Liisa får använda alla sina snygga kläder.

Ha en skön tisdag!

Kram

HeLena sa...

Jättefin Liisa och jättefina kläder!
Prinsesskläderna flyr sin kos och in stormar ungdomen (allt för tidigt ibland) och därmed också den större plånboken:P.
Håll i hatten Taina, håll i!

Kramar!

Taina sa...

Tack snälla alla för era söta kommentarer!

Kram kram

anna of sweden sa...

Oj, så många fina outfits. Och vilken cool modell. Coolare än cool faktiskt. :)

Kramelikram!