tisdag 14 februari 2012

Men var är blommorna Jonas?

Jonas lyser med sin frånvaro och än så länge har jag inte hittat något av värde, varken presenter eller blommor. Han börjar ligga riktigt risigt till! Eller vad säger ni? Han kunde ju ha lämna någon typ av skattkarta så jag hade kunnat leta fram presenten själv. Kunde redan se mig själv leka Sherlock Holmes med förstoringsglaset i högsta hugg. Fasiken vad kul det hade varit då! Men icke sa Nicke. Tufft att vara gift med mig!

Men vi har gullat till det här hemma utan Maken-som-glömmer-bort-viktiga-dagar.

Liisa hade fullt upp igår kväll med att fixa alla små påsar till sina klasskompisar.

Koncentrerad tjej.

Själv fick hon en liten överraskning imorse.

Jag tog fram plättlagget Hjärtan såklart!

För just idag ska det ju vara...

...specialfrukost! Liisa var i sjunde himlen.

Happy Valentine's Day!

4 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Bästa specialkärleksfrukosten som jag har sett!!

Massor av love Taina. You are the woman!

Och Jonas...well dagen har ju precis börjat ;)

Kramkram!

Desiree sa...

Åh vilken underbar frukost. Jag förstår att hon lyste upp och tyckte om detta. Ser att du har fina tulpaner på bordet men de kanske du har köpt själv. Ja Jonas har ju några timmar på sig av dagen för han måste ju få hela dagen på sig på Amerika tid. Kanske skickar han ett gulligt sms.
Liisa verkar ju ha fullt upp med alla söta påsar till sina klasskompisar. Verkligen ambitöst att alla i klassen ska fixa sådant här till varandra.
Kram och Happy Valentines till dig.

Katarina sa...

Vilken härlig frukost! Jag har aldrig sett pannkaks hjärtan förut, jag gillade det verkligen!

Kram

anna of sweden sa...

Och jag väntar med spänning på att höra fortsättningen. Kom det någon skattkarta? Ett blomsterbud? En ring från Tiffanys? ;)

Kramelikram från en annan som firade utan Valentine och kärleksgåvor. Men som är ganska nöjd ändå.