tisdag 13 mars 2012

Vad håller mig uppe dessa dagar

Nu gäller det att se på allt som håller mig ovanför ytan. Där jag kan andas. Där jag hämtar min energi från.

Vem blir inte glad av det här. Kolla!

Det här gjorde mig glad. Jag hittade det perfekta hålet där jag kan stoppa in huvudet och skrika när det blir "för mycket". Bild- och ljudbevis kommer om det sker!

De här gör mig glada! Inte bakdelarna då utan...

Liisa och...

Dino.

Det här gör mig glad, när vi drar till Starbucks för en fika.

Min fika består av en Vanilla Latte. Skinny. Någon måtta på det roliga får det ju ändå vara.

Det som gjorde mig riktigt glad idag, och stolt, var Liisas utmärkelser hon fick i skolan SAMT ett kort med posten där det stod hur stolt fröken var över Liisas fina insatser i skolan!!

8 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Grattis till Liisa!! Hon är verkligen duktig. Fint med recognition - amrisarna gör det så bra!

Härliga bilder Taina, förstår om du blir glad av dina älsklingar!

Kramkram

Saltistjejen sa...

ÅÅÅ DUKTIGA GOA FINA LIISA!!!!!
Härligt! Klart du ska vara både glad och stolt!!
Kraaam!

Desiree sa...

Stort grattis till Liisa. Hon är ju superduktig. Du kan vara mycket glad och stolt över henne. Ha ha vill gärna se bildbevis på när du sticker in huvudet i det perfekta hålet i stammen och skriker.
Kram!

alegni sa...

jag har sagt det tidigare, och jag säger det igen - vi kommer att höra mer om liisa i framtiden. i större sammanhang!
KRMA

Annika sa...

Liisa den dussiga!!
GRATTIS till henne.

Japp, skinny vanilla latte är det för mig också. ALL the time...
Ngn MÅTTA får det vara!
:-))

OCH ja, klart att du blir glad av allt du visar!
YOU bet!!

Kramar!!

OhioGirl sa...

I am so in love with your little dog - super adorable!

Alicia - Borrelia & Fobi sa...

Åh, vilken snäll fröken som skickar sådana uppmuntrande kort! :D Skoj!

Hehe, sen så kan jag väl inte riktigt hålla med om att jag blev glad av första bilden xD

Svar: vad kul att du tycker min blogg är intressant :)
Så din kompis son blev alltså bättre av hypnos? Intressant...
Önskar verkligen jag kunde hitta något sätt o bli fri från min fobi :/

Ingmarie sa...

Det finns alltid någon liten ljusstrimma att hålla fast vid.
Jag vill också att du ska andas. Men LUGNT och DJUPT. Och gör det när du blundar. Sitt bekvämt, blunda. Ta långa, djupa medvetna andetag under 2-5 min. Let go. Det är en fysisk omöjlighet att vara stressad om du gör detta.
KRAM