lördag 20 oktober 2012

Är jag glad eller???

JAAAAAAAAAAA! Tänk vilken respons det blev på föregående inlägg. Just LOVE it! Otroligt vilken kick det blev att få "gnälla av sig" och typ tycka synd om sig själv. Säger bara TACK snälla ni!

Nu är det bråttom och det är mitt vanliga tillstånd och mitt andra namn - Taina Bråttom Olsson. Men kul är det! Idag ska vi på hayride. Eftersom det är barn med så sker det på dagtid så de inte freakar ut helt. Nästa helg blir det BARA för oss vuxna och då är det mörkt. Moahahaha! Jag har lärt mig att älska detta med Halloween här och mycket har jag lärt mig av Annika som är mästarnas mästare på Halloween! Läs hennes blogg, för nu förbereder hon oss alla i hur vi ska "fira" denna hemska och samtidigt underbara helg. Ja inte helg som i helg, dvs lördag-söndag utan högtid eller vad säger man egentligen? Season? Inte vet jag, men strunt samma! Det är i alla fall 31 oktober och inget annat som gäller. Bara så ni vet, svennebananer som ibland blandar ihop detta med andra helger!

Pyntandet här hemma fortsätter...

Vi pimpar huset med lite dödskallar och spindlar, blandat med pumpor.

Men vänta nu! VAD är det jag ser på trappan??????

JÄVLAR!!! Era förbaskade, håriga, långsvansade monster! Snart hamnar ni...

...i backen som...grannen?

Ha en underbar lördag! Hepp!

4 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Du är underbar!!

Nu kör vi Halloween. Annika guidar och vi försöker få ihop det med pumpor och pynt. Tycker det går himla bra för dig! Lite krubb till ekorrarna hör till...men jag ser gravstenar och hör om vuxenaktiviteter på kvällen....mohahaaa!!! Så ska Halloween tas.
Jag ska skicka upp min äkta hälft på vinden efter"halloweenlådan" ;)

Kram!

Annika sa...

HAHA, TACK!!!
Ja, jag är The Queen of Halloween!!!
Minsann!!!
KUL att du hänger med mig och har guidats.
TUSEN tack!!!
Förbannnade ekorrar. I hate them!!!
Idag ska jag köpa pumpor.
OM mitt huvud orkar.
Lite trött efter Halloweenfesten igår.

KRAMAR!!

Anonym sa...

Snälla, sluta inte med bloggen. Din blogg till morgonkaffet är ett måste för mig. Förgyller hela dagen. Skriver inte så mycket kommentarer men jag läser varje dag./Lenita

Desiree sa...

Ha ha gillar verkligen sista bilen med händerna som sticker upp ur graven under trädet. Åh halloween är så himla kul. Njuter till fullo via din och Annikas blogg . Så glad att du bestämt dig för att köra vidare.
Kraam!