onsdag 10 augusti 2016

AC

Nu är jag förbannad! Jäkligt förbannad till och med! Här beställde jag ett sk "underhåll" på vår AC i huset. Duktig som jag är. Det skulle bytas filter och rör blåsas rent eller vad de nu gör. Två dagar senare blåser det VARMT istället för kallt? Vad var det för jävla idiot som var här, kan man ju fråga sig. Och nu när det är som varmast. Grrrrrrr, säger jag bara. Innerst inne säger jag något mycket grövre, men "finkänslig" som jag är så tar jag det lugnt här på bloggen.

Jag skulle bara vilja kyla ned skallen och moona åt AC-killen! Som Dino gör här

2 kommentarer:

Desiree sa...

Hoppas det ordnar sig med AC:n illa kvickt. Wow, vilken upplevelse att få gå på detta bröllop. Minst sagt annorlunda och spännande. Håller helt med dig om att bruden är otroligt vacker. Jag hoppas att ni nu njuter av en skön semester och får det toppen på alla sätt.
Kramar!

Malin sa...

Trist. Tycker de ringer oss en gång i kvarten, men jag litar inte på de som ringer på telefon. Tycker absolut du skall klaga!