lördag 15 augusti 2015

Allmänt svammel

Lördag morgon. Vädret är så där perfect picture day. Det spritter i benen och ja, jag ska ut snart. På tal om träning så kanske ni märkt att jag har inte gått tillbaka till crossfit. Min tumme spökar fortfarande och läkaren tyckte inte det var någon bra ide att starta igen. Inte än i alla fall. Jag håller mig till löpningen just nu. Det är inga maratonpass, då jag har haft lite krångel med ländryggen. Den som jag höll på att bygga upp i crossfit. Nu gör jag det själv. Satsar på mara nästa år. Sedan är det det här med tiden. Jag jobbar ju en del. En hel del. Mer än heltidsarbetande, pendling, barn, hund, hus och så en make. Allt det här är en svår ekvation att få ihop ibland. Men vet ni, jag har slutat oroa mig över det. Jag kan ta saker med ro. Jag behöver inte jaga efter något. Jag är trots allt 52. Nästintill pensionär. Eller?

På tal om pensionär, så kände jag mig långt ifrån pensionär förra helgen. Liisa sov över hos en kompis och Jonas och jag drog ut "på stan" här i Simpan. Det blev Plan B och sedan dansade vi loss på Maple Tree i värsta discostuk! Så kul.

Just det, förra helgen var vi till, tadaaa, Connecticut floden igen med halva bohaget. Denna gång hade Liisa en annan kompis med sig och ja, de låg i vattnet i stort sett hela tiden.

Ja, det fiskas ju en del och både ungar och hund finns med.

Tjejerna tar en fikapaus.

Min plats i s(t)olen
Just det, så här glad var jag i förra helgen när jag visste det skulle bli dans!

Hepp!

3 kommentarer:

Desiree sa...

Du ar superfrasch Taina. Ser absolut 10 ar yngre ut an vad du ar. Jag ar saker pa att du ar i fin form ocksa med tanke pa alla loprundor som du kor. You look awesome anyway.
Kram!

eastcoastmom sa...

Vi körde förbi Hartford idag, och i fredags, och då tänkte jag på er!!! Vi måste ses!!!

Annika sa...

Gillar din plats i s(t)olen!! Mysigt att ni har floden att simma i. OCH du är skitsnygg!!!
Kramar!