torsdag 27 december 2012

Juldagen

Det är otroligt hur mycket man kan stoppa i sig under julledigheten. Ungefär som om det skulle vara sista måltiden och nu vet vi ju att vi fortfarande finns kvar trots skrämselpropaganda. Det fanns således ingen anledning att vräka i sig. Å andra sidan tränar vi ju också, både löpträning och snöskottning. Snö och snö vet jag inte om jag ska kalla det för. Efter en stund förvandlades den vita, lätta snön till betongtung sörja och långsamma (snåla) som vi är, så har ingen snöslunga införskaffats. Men nu kan nog Arnold Schwarzenegger slänga sig i väggen för här kommer muskelTaina!!!

Just det, det har ju varit juldag och den firade vi hos Bob och Darlene som sig brukar. Så här såg det ut då:

Här gjordes knäck i färgglada formar



Liisa och Geeza

Lite snacks the American way

Grabbgänget

Mera paket?

Darlene som dukat så fint

Den godaste cheese cake jag ätit!

Värdinnan och jag ser ganska så glada ut. Månne det vara maten? Eller kanske drycken?

1 kommentar:

Charlie sa ... sa...

OMG, vad gott! Kan tänka mig att cheesecaken var god. Och snacksen...verkligen the american way ;) Fint ni har haft det i jul.


God fortsättning!!

kramkram