onsdag 29 september 2010

Just a normal day

Japp, da var jag klar med jobbet for denna dag och just nu vantar lite mat. Det blir en sallad. Har precis lyckats klamma in ett kortare loppass, vilket alltid ar skont efter att ha suttit still en hel dag och knackat pa datorn tillsammans med kollegan.

Nar jag ar ute och reser sa kan jag ibland uppskatta egentiden. Ni vet, ingen disk eller tvatt eller matlagning som vantar. Jag kan bestamma sjalv hur jag ska tillbringa kvallen. Ofta tackar jag nej till middagar om jag ar ute och reser sjalv. Men ar vi ett gang pa samma stalle blir det givetvis annorlunda. Men nu ar jag allena och varfor inte passa pa att ta igen sig da?


Kaffebryggare pa rummet ar inte helt fel. Alltid gott med en kopp precis nar du vaknat.


Min hyrbil star och vantar, wrooooooooooooooooooom!


En magisk morgon i Utica, MI.


Utanfor "fabriken" sag jag bara den amerikanska flaggan...heyyyyyyyyyy, var ar den svenska da?


Bilar, bilar och bilar. Ja, man befinner ju sig i narheten av Detroit.

Imorgon en ny dag och mot kvallningen bar det ivag hemat. Hemma vid 12. Pa natten. Inte alltid sa glamorost arbete precis.

5 kommentarer:

alegni sa...

hoppas resan är givande på alla sätt!
kram

Lia sa...

Kul med så mycket bilder! Hur länge blir du borta? Självklart ska du tanka egentid; det gör ju även sambon när han reser och jag med =) För det kan vara ganska skönt att vara ensam hemma och kunna planera sin tid helt egoistiskt! =). Kram

Taina sa...

Ingela:
Att traffa kollegor ar alltid givande!!

Kramar

Lia:
Jag aker hem ikvall, torsdag. Landar 11.20 pm i Hartford. Ar val hemma vid tolv pa natten.
Vilken egentid jag hade igarkvall da med lite lopning, sallad och ett glas vin...inte helt fel.

Kramar!!

Desiree sa...

Gillar amerikanska hotelrum att det finns kaffebryggare och hartork ofta. Tycker att din hyrbil ser bra ut, snygg for att vara hyrbil, vad ar det for marke pa den. Stralande vader har du fatt idag iallfall. Ha en bra arbetsdag.
KRam!

Livet enligt Jenny sa...

Ajajbaja där få de få sig en smäll på fingrarna som inte har svenska flaggan uppe. Härligt att få in ett löppass när du är borta. Kan tänka mig att det aldrig blir tråkigt att springa när man är ute å reser och får uppleva nya omgivningar ofta. Ha en toppendag. Kramen