söndag 3 oktober 2021

Men vänta nu

Sa Liisa homecoming weekend? Det såg då verkligen inte ut som det. Var är alla vackra klänningar och pojkar i kostym? Pyjamasbyxor? Really? Nu ska jag väl inte klaga, för det blev ju trots allt en homecoming, även om den hölls utomhus. Och ni vet ju säkert anledningen till det. DEN DÄR FÖRBANNADE PANDEMIN!

Helgen började med den sedvanliga fotbollsmatchen. Amerikansk fotboll alltså och Liisa spelar ju saxofon i bandet som spelar på alla hemmamatcher. Igår lördag, var det "Homecoming Dance" och i år blev det billigt. Jävligt billigt. Liisa köpte en cowboyhatt i guld på Party City för typ 5 dollar, tog en gammal tisha och målade på den en massa krumelurer som jag inte begrep mig på och till sist drog hon på sig ett pyjamasbyxor. Japp, ni läste rätt. 

Jag börjar bli för gammal.

Vi däremot, Jonas och jag, hängde med våra fina vänner Bob och Darlene och firade Darlenes födelsedag. Jättetrevligt. Och sent. Och mycket vin. 

Ikväll ska jag ta itu med lite pappersarbete. Alltid lika kul. Eller inte.

Liisa i skolans färger

Homecoming girls


Kolla PYJAMASBYXORNA!!!

Men de är söta ihop

Vi hade det bra på födelsedagsmiddagen 


Inga kommentarer: