måndag 22 maj 2017

In and soon out again

Japp, jag är hemma efter en jäkla resa! Har då aldrig varit med om en sådan skitresa map på flygförseningar och missade anslutningar. Idag är det dags igen, men nu är det bara inrikes, närmare bestämt NC.

Annars så var det en ok vecka i Sverige. Det var bara jobb så jag hann inte träffa Bella eller vänner. Däremot så tog jag vägen förbi London när jag skulle tillbaka och fick tillbringa en helg med Albert. Himla mysigt! Fick se hans lägenhet och det helt underbara området han bor i. Och vi promenerade runt halva London med heeeeelt fel skor för min del. Smart? Nä, men så är jag ju blond.

Annars så har det varit en lugn helg här hemma. Vi har bara skrotat runt och bara "hängt" och det var så välbehövligt för oss alla.

Nu måste jag börja packa men först ska jag bjuda på ett par bilder från London:

Hahahaha, här ser Albert ut som om han sålt smöret och tappat pengarna! Men vi väntar på taxi. Kolla allt folk och detta är 12.30 på natten.

Mamma ska visst skämmas bort!

Utanför Alberts port på väg till Georgian restaurant at Harrods


Nä det är inte Alberts bil...

Minnesplatsen på Harrods av prinsessan Diana. Little bit too much.

Mmmmm

Inte så illa.

Albert bor ca 5 minuter från Harrods.

Vy från Alberts terass





Pride to be! Kul!



Inga pikadoller här inte!

Albert i en djup diskussion med en krigsveteran

En trevlig brunch med Alberts vänner
Vänner

2 kommentarer:

Annika sa...

KUL resa, ja inte med alla förseningar givetvis.
Men London, så kul!!!
OCH Albert, jösses så STILIG han är!!!
Kramar!!

Taina sa...

Annika,
Det var en mycket trevlig vistelse! Ja, han är en "stilig pöjk", hahahahaha!

Kramar