fredag 5 maj 2017

Bråttom, bråttom

Ja, idag ska det tryckas in massor! Inte i käften utan jobb och annat löst som ska fixas innan jag drar. Har något i mig som säger att jag måste "förbereda" en del saker här hemma. Så gör jag alltid. Ungefär som resten av familjen är helt bakom flötet. Men så är det ju givetvis inte. Tror jag inte i alla fall. Eller?

Idag blir det jobb hemifrån. MÅSTE få ihop ett par presentationer. Sitta på jobbet och ha miljoner störningsmoment blir bara pannkaka. Nu är det inte så att det bara är andra som avbryter mig utan det ligger lika mycket hos mig. När jag ser någon så hoppar jag gärna upp och börjar chitchatta.

Det är fredag och morsdagshelg. Men jag åker ju imorgon lördag så jag hoppas jag blir storfirad ikväll. Moahahahaha! Don't think so. Vi käkade ute igår i Bloomfield så jag får väl räkna det som att bli firad. Eller vad tycker ni? Uppdatering! Det är väl ingen morsdagshelg. SÅ FEL av mig. Det är ju nästa helg. Skyller på reklamen på TV.

Regn, regn och åter regn har det lovats i helgen. Jonas kanske "slipper" gräsklippningen. Han går omkring och ser jävligt nöjd ut pga det. Hm, det borde tillverkas gräsklippare som är gjorda för alla väder. Klippa blött gräs är inte kul! Det går men det tar typ 10 gånger längre tid.

Underbar tid! Det blommar överallt.

Ja det här är ju inga blommor precis. Undrar om veden får fötter om man väntar tillräckligt länge_


Det tar sig...nu delar de på soffan.

Annars kan man ju alltid fläka ut sig på hundens bädd.

Inga kommentarer: