lördag 22 april 2017

Vilken vecka!

Efter semester går man tillbaka till jobbet full med energi, men den tog nästan slut efter 2 dagar. Så jävla mycket jobb! En kväll satt jag till halv tolv på natten. Och så upp tidigt med tuppen för att dra till en av våra enheter som ligger två timmar från där jag bor. Tjohoo! Som tur är, så är jag i god form just nu och det hjälper. Annars hade jag nog inte orkat. Har ju tränat annorlunda och ätit rätt under snart ett år och det ger resultat. Mer energi och jag känner mig starkare än någonsin. Men visst önskar jag ibland att jag skulle kunna ta det lugnare ju äldre jag blir. Men nu är det som det är.

I maj ska jag göra något kul! Efter en biznissresa så åker jag inte hem direkt utan tar vägen förbi London och stannar där en helg för att träffa Albert! Ser så framemot det!

Och så har vi ju firat vår bröllopsdag!

Så här såg det ut en gång i tiden...


Tjohoo och så här ser vi ut nu! Puss gubben!
 Och så lite bilder på jobbet där jag utbildar "on the fly":

Några ingenjörer som har kul åt vad jag har att säga.

En operatör som försöker förstå vad jag säger.

Mera ingenjörer. Och så jag.

Snart ses vi Albert!

Nä nu ett träningspass och sedan full rulle hela dagen.

2 kommentarer:

Äventyret framtiden sa...

Snygga då, snyggare nu och ännu snyggare blir ni!
Ha det bra med Albert och förstås, stort grattis till bröllopsdagen!

Taina sa...

Pettas
Man tackar! Ja, jag ser så framemot att få tillbringa en helg med sonen. Och i London av alla ställen, som jag inte varit till på 10 år!