fredag 24 juli 2015

Då så, nu är det semester!

Jihuuuuuuuuuuuuuuu! Jag har semester! Jag har semester, trallalalaaaaaaa!!!! Om jag är glad? Skitglad såklart. Och som jag längtat efter att bara få koppla av. Ladda batterierna (eller vad jag nu går på) och sedan komma tillbaka med full kraft igen. Det blir nämligen en tuff höst. Mycket tuff. Många beslut. Flera stora förändringar. En del blir glada, en del lättade och andra blir mindre glada. Men så är det ju in arbetslivet. Eller i livet överhuvudtaget. Men NU ska jag strunta i allt sånt. I alla fall när det handlar om jobb. Nu ska jag bara leva! Och leva gott.

I förra veckan tog vi farväl av två "trainees" från Sverige. Två mycket duktiga sådana. Det blev bowling, pizza och öl. Precis så som sig bör här.

Ett glatt gäng. Fråga mig inte varför jag lutar som lutande tornet i Pisa...


Annars har ju veckan, precis som vanligt, gått i rasande fart. Liisa hade inget läger utan hängde med sin kompis, var barnvakt, plaskade i Bobs och Darlenes pool och var med mig på jobbet.

Förra helgen med konsert i Simpan och James Taylor i Hartford avslutades med en hel dag vid Connecticut floden. Jag vet, det börjar bli tjatigt. Men då kan ni sluta läsa eller titta på bilder här. JAG blir aldrig mätt på vårt paradis. Denna gång var vi helt ensamma på vår strand. Och Liisas kompis Olivia var med och hon älskade stället!

Take a look:












Inga kommentarer: