fredag 29 juni 2012

Finland in my heart

4 kommentarer:

Desiree sa...

Vilket underbart hus ni har alldeles vid vattnet också. Liisa njuter av bad också ser jag. Jag har ännu inte vågat mig i plurret. Lite för kallt ännu. Ser ut som ni har haft det riktigt bra hittills. Ha det fortsatt bra Taina.
Kram!

Fröken Anki sa...

Ser härligt ut! Njut så mycket ni bara kan nu av familj och ledighet.
Kram

Charlie sa ... sa...

Underbart!!!

xx

Saltistjejen sa...

Vilka fantastiska Bilder taina! Förstår verkligen att det kändes jobbigt att ta avsked! men TÄNK vilken underbar tid ni fick!
Förresten träffade jag ALBERT ikväll!!!!! Så KUL! han hörde av sig innan de skulle komma hit till NYC och undrade om vi kunde ses. Så det gjorde vi. I hettan. Puh! Idag har vi haft ca 34 grader varmt och ja det känns hett.... Men det var superroligt att träffa Albert och hans gulliga tjej. De verkar haft det super hos er också. Haha, det kändes lite lustigt när våra andra vänner frågade hur vi kände varandra och jag sa att jag ju egentligen var kompis med Alberts MAMMA! ;-)
Stor KRAM!!!