onsdag 20 juni 2012

En lite halsning

Allt har bara gatt bra. Befinner mig utanfor Goteborg, narmare sagt Naas Fabriker. Lamnade Liisa pa Arlanda pa sondag morgon. Ja inte helt sjalv da, utan Jonas kom for att hamta upp henne medan jag drog vidare hit. Val har blev JAG sjuk och har nu haft feber sedan mandagkvall och matt riktigt daligt. Sovit som en kratta och levt pa Advil. Knappt fatt i mig mat och samtidigt jobbat eftersom det ar jag som ansvarar for den har workshopen. En halv dag kvar. Pust!

Dagarna har varit minst sagt intensiva men KANONbra! Imorgon ar det summering och det kanns som om jag ror iland projektet med flaggan i topp!

Nedan nagra bilder fran "mitt" rum med underbar utsikt! Eller vad sags?

5 kommentarer:

Saltistjejen sa...

WoW vilket ställe!!
men så jobbigt att du blev sjuk. Dock är det superstrongt att du då kan ro iland projektet med flaggan där uppe!!! :-) Hurra för Taina!
Ha sedan en bra SEMESTER för det ska du väl OCKSÅ ha eller???!?! ;-)
KRAM!

Annika sa...

TRIST att du blev sjuk då du kom hem.
HOPPAS att det är bättre nu.
Inte lätt att vara sjuk och ro hem ett stort projekt.
Heja dig!!
Nu semester för dig.
HA det så UNDERBART!!!
Kram!!

Desiree sa...

Välkommen hem till Sverige. Osis att du blivit sjuk. HOppas det går över snabbt. Du är en riktig kämpe Taina som kör så det ryker fast du har feber och allt. Hoppas som sagt du mår bättre snart och får njuta lite mer av din Sverigevistelse. That is what I call a room with a view! Härlig utsikt.
Glad midsommar och krya på dig.
Desiree

Melting Pot sa...

Stackare! Hoppas du är frisk nu. Du kanske har 'delat' rum med P då - han var där för några veckor sedan och bodde visst precis så.
Hann du upptäcka den schyssta klädbutiken Nääs Bomullsfabriker i samma hus? Bra REA var det när du var där (vi stannade till där förra fredagen påväg till Eriks fotbollscup i Skara). Den kan du väl inte ha missat?;)

Melting Pot sa...

PS......Kram Kram. DS