tisdag 30 april 2019

Nu börjar det synas

Jaha, tänker väl ni, alla mina miljoner läsare, att vad är det nu som syns? Något som putar och växer så det knakar. Nej, det är inte mitt arsle, för den har råkat ut för gravitations-sjukan-då-allt-dras-nedåt-och-snart-släpar-i-backen! Vi pratar om något mycket trevligare och det är ju mitt lilla barnbarn.

Inte bara syns det på magen, säger Bella, utan nu känns det också i form av sparkar. Om jag ändå kunde lägga min hand på magen (inte min egen) och känna de där kickarna mot "mummus" hand.

Min vackra Bella
Ska packa och dra iväg till Svedala strax...

4 kommentarer:

Äventyret framtiden sa...

Det är ju klart att du ska dra iväg till Svedala och klappa magen! Ge dig iväg bara mummu! <3

Annika sa...

Ah, vad fin hon är. OCH jag fattar att du längtar så mkt.
Mummu Taina.
Kramar!

Malin sa...

Oj vad kul!

Susjos sa...

Jättefin är hon!