söndag 7 april 2019

Lite busy men jag är kvar

Till alla mina miljoner läsare ute där, jag är kvar i bloggosfären. Har rest enormt mycket den senaste tiden och nu har jag "paus" från resandet i några veckor. Kom hem igår kväll (lördag) från Sverige, där jag jobbat hela veckan. Denna gången hade jag inte tid att åka och hälsa på Bella och Victor så som jag gjorde på min förra trip.

Vid det här laget vet väl de flesta att jag ska bli mormor! Hur underbart är inte det? Jag kan knappt fatta det och när jag skriver ner det så är det som om något varmt och skönt sveper över mig. Cotton Candy feeling i magen liksom.

Jag ska skriva mer imorgon när jag har tid, för nu har jag en veckas semester.


2 kommentarer:

Äventyret framtiden sa...

Det är då för väl att du är kvar, blivande mormor. Ser framemot dina inlägg när du har landat ordentligt!
Sov gott och sov ut!

Malin sa...

Grattis, vad kul!