tisdag 31 maj 2011

Spring-fling, prom, tea party åsså lite till


Det är mycket nu. Egentligen skulle jag bara vilja sitta och gunga och vicka på tårna. Jag ska hinna med att gå på Tea-partyn, samtidigt som det är spring-fling (vårfest) på Liisas skola. Sedan ska jag stötta Bella med allt som har med den kommande balen att göra. Eller balerna, eftersom hon ska gå på två stycken. Inte nog med det, så har det lyckats smyga in två tjänsteresor för min del snart. Just nu är Jonas ute och reser. Tack käre make.

Jag ska försöka få in ett vettigt inlägg lite längre fram. Om allt jag ändå hunnit med att göra.

Om vi fått några besked än? Nepp.

9 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Känner så med er, det är en hemsk situation att inte veta något om framtiden.

Camilla sa...

Stressigt som vanligt läser jag;) Men snart är skolgrejerna klara och då hoppas jag att det blir lite lugnare för dig.

Vilken gunga! Ingen risk man trillar ur den precis.

Kram

Katarina sa...

Intensiv tid nu för er. Det måste vara jobbigt att inte veta, helst om det drar ut på tiden.

Kram

Desiree sa...

Ta det lungt Taina. Du är dock den som jag känner fullt förtroende för när det gäller att klara av att hålla många bollar i luften. Bloggen och bloggarna finns kvar.
Simma lungt.
Kram!

Annika sa...

Tusen järn i elden, som alltid.
Annars skriver jag under allt Desiree säger.
KRAM!!

Loppan flyttar västerut... sa...

Jag tror på dej Taina, du fixart!
Å vilken stor bäbisgunga, eller är det du som har blivit pytteliten kanske? Eller en bäbisgunga för vuxna nybörjare. Jag vet inte, men bra att du roar dig mellan varven! Du är härlig!

Kram

Jenny sa...

Jag tror som Desiree, finns det nån som grejar att multi-taska så är det du :-)!! Och gungan ja, är det en amerikansk handikappgunga :-)? Fast det ser väldigt svenskt ut runt omkring, så helt säker kan man ju inte vara... Eller jo, den måste ju vara FINSK så klart, det vet väl alla hur mycket konstigt som finns i Finland ;-)! KRAM!!

Charlie sa ... sa...

En dag i taget! Ta det lugnt. Du fixar det här.

Kram

Saltistjejen sa...

KRAM vännen!
Lite energi kommer HÄR!!!
:-)