söndag 9 oktober 2016

Inte idag

Jag vet, vi behöver regn, men helst inte idag. Är ju ledig och hade tänkt att vi skulle ha åkt iväg på någon mysig höstmarknad, druckit pumpkin spice latte eller varm äppelcider och spanat på alla vackra pumpor. Men det ööööser ner regn idag. Gräset hade också behövt klippas. Så det får vänta. Suck.

Hämtade hem två tjejer imorse. En från West Hartford som varit ute med sina kompisar till klockan 4 imorse. Hon såg lite sliten ut om jag säger så. She is back in town, typ. Ja ja, kul att vännerna finns kvar sedan hon bodde hemma. Innan de drog ut igår, var de på en sk apple farm. En typisk höstaktivitet.

Den andra bruden hade sovit över hos sin bff. Trött hon med men inte av samma orsak som storasyster dock.

Jag ska ta tag i skåpluckorna i Liisas badrum och ge dem en omgång ny färg. Just det! Igår beställde vi ny kyl- och frys samt diskmaskin. Kommer på fredag! SÅ glad. Jag är ju 53 år gammal och det är sånt man blir glad åt då antar jag. Annat var det förr.

Väntar med spänning på kvällens debatt. Det blir nog en rysare!

Bjuder på lite höstbilder:







Inga kommentarer: