fredag 19 juni 2009

Midsommar

Sitter har i lilla Liestal i Schweiz. Det ar midsommar. Klockan ar halv sju pa kvallen. Trodde jag skulle vara pa vag hem. Men ack vad fel jag hade! Flyget gar ju inte forran imorgon bitti! Jag som skulle dansa sma grodorna pa planet. Andrade planer. Far kora det efter middagen ikvall istallet. Skrammer ivag en och annan hotellgast. Who cares? Jag ser dem sakert aldrig mer. HA!

Veckan har varit MYCKET intensiv. Men det tar jag i ett senare inlagg. Just nu ska jag njuta av min kalla ol och bara njuuuuuta och onska ALLA en glad midsommar!

Sma grodorna, sma grodorna ar lustiga att se...

8 kommentarer:

Grekland nu sa...

Haha, skulle gärna vara med dej där och dansa små grodorna...Trevlig kväll och lycklig resa hem!

Saltistjejen sa...

Å hoppas du itne känner dig alltför ensam där på midsommaraftonskvällen!!!! Hoppas veckan inte bara varit intensiv utan även givande! På många vis.
Längtar till nästa helg! DÅ lovar jag att jag ska dansa små grodorna med dig ifall du fortfarande känner för det! hahahaha!!! Om inte annat kasnke Minstingen vill?!? Eller hon är ju bra på ormar också så kanske får vi köra en "små ormarna-variant"??? ;-)
KRAAAAM!

Annika sa...

Låter bra det där...en lugn kväll på ett litet hotell...
oCH fira en slags alternativ midsommar!
Gillar det!
Själv har jag knappt tänkt på att det är midsommar idag. OCh lika skönt är det...
Ha nu en skön kväll och välkommen tillbaks till US!!!
KRAMAR!!!!

Suzesan sa...

Hahah så roligt. Ja inte att du sitter fast på ett hotell i Schweiz men det andra.

Hoppas du fick en rejäl kväll på hotellet med mycket groddans.

Min dotter lärde bärarna i Peru den:)Inkaindianerna. När de var på väg upp till Machu Picchu Haha. De hoppade efter och skrattade mycket och tyckte vi var roliga.

GLAD MIDSOMMARDAG!

Kram
/Susanne

alegni sa...

tack för en trevlig pratstund igår :)
hoppas middagen var utsökt och hemresan nära förestående. have a safe flight!
kram½

underytanjag sa...

Det låter inte helt fel det heller, att bara sitta där med en kall öl! Vi dansade små grodorna i hällregn. Man kan undra för vems skull, barnen liksom släpades runt... haha. Kram!

Anna, Fair and True sa...

Glad midsommar till dig också!

Marianne sa...

Hoppas att du är hemma ordentligt nu och att du har kunnat pusta ut efter förra veckan.

Kram!