torsdag 28 februari 2019

Snart

Åh, snart ska jag få träffa Bella. Och hennes pojkvän och hundar såklart. Ska bli så mysigt. Har inte träffat henne sedan maj förra året och de som läst min blogg vet ju att hon inte får inresetillstånd till USA. Vi jobbar på det och tills dess får jag försöka träffa henne när jag reser. Så denna tjänsteresa jag ska på i nästa vecka passar jag på att åka via Gävle över en helg och bara mysa. Det ska visst vara "Mello" då. Hahahaha, tycker ordet mello låter så töntigt. När det kom upp på Feijan så trodde jag först det var en maträtt.


Fina familjen

Min vackra, fina och snälla Bella

Bella och pojkvännen...de har känt varandra heeeela livet då jag och Victors mamma är bästa vänner! Kan det bli bättre?

Lite suddig bild men en med Victor och Bella som bebisar. Hur gulligt är inte det? Och snart så händer det andra grejer...blink, blink




1 kommentar:

Malin sa...

Vad fina de är! Kul att ni kan ses. Hoppas det ordnar sig med visum också. Inte klokt att hon inte kan besöka er...