måndag 9 oktober 2017

Planering, A och O

Det handlar om att planera varenda minut just nu. Har liksom hamnat i en orkan och flugit ut ur "ögat" där det snurrar som mest. Jag vet, jag tjatar mycket om att det alltid är bråttom, bråttom. Men livet tycks vara så. Det är ju trots allt "hurricane season", så även för mig.

I alla fall så startade skidsäsongen igår, hur tokigt det än låter. Det var träning, sk dryland, och nog tränades det allt, nämligen i 5 timmar med Doug Lewis, som tävlat i OS! Vilken träning. Vilken intensitet! Liisa var så slut så hon mådde illa efteråt. Stackaren.

För min del så har det varit resor, resor och resor. Det blir mer. Ska snart tillbaka till Dallas och därefter till Norge och Sverige. Sedan får det vara tycker jag. Däremellan ska en till MRI göras eftersom bildkvaliteten från förra undersökningen inte blev den bästa, tyvärr.

Idag, Columbus Day, är jag ledig. Skönt. Är ju fortfarande lite jetlaggad. Liisa är ledig från skolan och kommer säkert at sova halva dagen, hahahaha! Och imorgon kommer hon! Bella!!!

Här bodde jag i Leamington Spa town, UK. Hotellet heter Episode.

Sååå mysigt rum!

Supersköna morgnar med lätt jogg

På The Real Tennis klubben. Kan det bli mer engelskt?

Det vankas middag.


Tänk att dessa finns kvar och används!

Hade aldrig hört talas om denna konstiga (och gamla) tennisvariant, som kallas för Real tennis.

Någon är i alla fall glad!

Gänget som tränade igår

Legendaren Doug Lewis





Vårt älskade Butternut



1 kommentar:

Anna, Fair and True sa...

Minns att det fanns sådana tennisbanor i Oxford när jag pluggade där.