onsdag 10 juni 2015

Lite upptagen

Vilken vecka hittills! Tre av dagarna har ägnats åt revision och det frågas och det besvaras så jag blir nästan blå i ansiktet. Försöker med alla medel försvara företaget så att vi inte får några grova anmärkningar. Gäller att svara rätt och bevisa att jag har rätt. Objective evidence. Phew. En och en halv dag kvar.

Förra helgen var späckad. Den med. Det var fotboll, träningar, kalas och party och walkathon. Partyt hos våra brittiska vänner med den bästa humorn i världen, var ju hur kul som helst. Lite vin och Zumba och festen är en tio-poängare. I alla fall om du frågar mig.

Innan partyt var jag tvungen att lukta på mina vackra rosor!


Say no more

Födelsedags"barnet"


Mor och dotter. Mamman som överraskade dottern genom att komma till USA från England. 



Alltid lika glad




Två som verkligen gillar att dansa


Vår fina och roliga vän Lucie med sina föräldrar

4 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Men det var nästan bara trevligheter! Me like!

Annika sa...

Vilken trevlig fest!!
Så roligt.
Och fina bilder som illustrerar så bra.
Kram!!

Desiree sa...

Vilket härligt och kul partaj. En klar hit alla gånger. Kul att ni har så mycket sköna och roliga vänner att hänga med. Sådant betyder extra mycket då man inte har familjen på nära håll.
Vilka fina rosor du har också.
Kram!

Anonym sa...

UNDERBARA foton...ALLA...det kändes som om jag var med på festen då jag tittade på fotona och läste texten...eller rättare sagt jag skulle velat vara med ;)) Det är inte bara dina rosor som är vackra, du är vackrare, såååå stilig. Är så stolt över dig på många vis. Min lillasyster <3
Kramar till er alla <3