lördag 17 mars 2012

Inget vattenhål

Gårdagen blev ok. Hann med det mesta inklusive träning. Kvällens aktiviteter med grannar till ett "watering hole" fick dock ställas in då Jonas blev sjuk. Och ni vet ju hur det är när män blir sjuka. Då BLIR de verkligen sjuka! Nä nu ska jag vara snäll, även om jag inte har betalt för det. Att vara snäll alltså.

Om två timmar åker jag till flygplatsen och än så länge står väskan opackad. Dessutom ska jag raka benen. Ja ni vet ritualen på flygplatsen då skor ska av och ibland skymtar de vinterbleka benen fram. Då kan ju inte lurvet hänga ut bara så där! Kanske jag ska borsta gaddarna också och plocka bort frukosten mellan tänderna. Vet ju aldrig om George Clooney är med på planet.

Så gott folk, ha en fin lördag!

Bjuder på en bild från gårdagen. Trevlig syn, eller hur?

Det här såg jag igår. Jag vet, inte kul att bli uthängd så här men men, som jag sa så har jag inte betalt för att vara trevlig...

3 kommentarer:

Camilla sa...

Ja, Jonas frös ju inte om nacken iallafall:)
Hoppas nu att du hinner packa o fixa benen innan det är dags att dra.

Kram

Charlie sa ... sa...

Safe flight!!!

Glöm inte resväskan och ta nu en drink eller två på planet ;)

Kramkram

Desiree sa...

Jättegullig bild på Dino och husse. Hoppas att Jonas mår bättre snart. Kanske lika bra att aktiviteten med grannar och vatten hål ställdes in så att du fick komma i säng i vettig tid istället.
Ha en trevlig resa. Skulle vara coolt om Clooney var med och du fick sitplats brevid honom.
Kram!