onsdag 22 maj 2019

På resande fot

Ja då är man ute och flänger igen. Anlände till hotellet strax före 1 inatt här i Dallas, Texas. Trots sen ankomst hoppade jag upp som en guttaperka för att hinna med min träning. I gymmet blandades bleka affärsmän som såg ut att dö och några gorillor. Samt en svettig råtta. Jag alltså. Alltid skönt att få in ett pass innan möten.

Det trevliga med resandet är frukosten! Jag älskar frukost! Klart bästa måltiden. Hemma har jag inte lyckats få en rutin trots mina 56 år. Ibland äter jag den i bara farten, ibland i bilen och någongång händer det att jag sitter ned och njuter.

Nu ska jag njuta av min omelett!

Ha det!

En vanlig syn. På flygplatsen. Spana in; they are back - my Golden shoes.

Fin konst i rummet





1 kommentar:

Äventyret framtiden sa...

Vid det här laget har du förstås flängt på som bara den mellan mötena men hoppas i alla fall att omeletten och allt det andra på tallrikarna har givit dig tillräckligt mycket energi för att klara av din dag!

Ha det bra i Dallas, om du är kvar där ännu?