måndag 30 januari 2017

Fryser

Fy fasiken vad jag fryser! Vår värmepanna började krångla i förra veckan. En reparatör kom och lyckades inte fixa problemet. Han gjorde problemet ÄNNU värre för i fredags slutade den fungera helt. Jävla klantarsel säger jag bara! Sedan så vill han ha betalt också! Det ska jag meddela honom att det kan han GLÖMMA big time. Han skulle behöva betala oss för att sabba den helt. Nu väntar vi på reservdelar.

I lördags sov vi över hos goda vänner nära skidorten dit vi åker varje helg. Men efter tävlingarna igår, kom vi hem till ett hus där temperaturen var ca 8 grader. Det blev till att stänga in oss i ett av rummen och tända i brasan. Gå på toaletten nu är rena mardrömmen och man tror att man ska fastna på toaletten efter varje besök. Fryser fast liksom.

I alla fall så har det varit skidtävlingar i helgen och Liisa lyckades ta hem en andra plats!

Ibland blir jag rädd för farten...

Vänner i skidklubben

De har så himla kul tillsammans trots att de är "konkurrenter"

Dom här två alltså

Igår var det dessutom sk Skills Quest där de måste bevisa att de klarar av vissa moment så som att hoppa över pinnar. Fråga mig inte varför.

Inga kommentarer: