tisdag 24 november 2009

Tomt

Just nu så blir det lugnt med inlägg och kommentarer från min sida. Monstret som förstörde så mycket i vår familj har gjort sig påmind och vi bearbetar det just nu. All min tid och all min kraft går åt till att finnas där. Ilskan måste jag hålla borta. Den tar så mycket energi.

Jag är inte ofta trött, men nu är jag det, efter att ha vakat i drygt ett dygn. Är inte speciellt troende men sådana här gånger känns det skönt att få knäppa händerna och tro att det finns någon där ute.

18 kommentarer:

Jemayá sa...

styrkekram!

Suzesan sa...

Usch fy NEJ Taina Kämpa på. Inte nu igen. Åhh jag som trodde det var på väg att lösa sig. KÄMPA. DEt ger inre trygghet att tro. På nåt. Man ger sig själv kraft. På nåt konstigt vis. Jag är tror. Men på mitt vis.

Det kommer ordna sig Taina. Ge inte opp. SISU.

Stor kram
/Susanne

alegni sa...

I'm so sorry, Taina. Jag hoppas monstret förstår att dra vidare snart. *kramar om*

anna of sweden sa...

Usch, jag blev alldeles kall när jag läste. Vet ju inte vad det handlar om, men jag skickar mina allra varmaste kramelikramar!

Jay76 sa...

Taina,

Taistelkaa ja tsempatkaa! Olen hengessä mukana :) Det här fixar ni! Hang in there!

KAlasLotta sa...

Oh no...Vilken dålig timing det har det där monstret...

Vi finns här om du behöver stöd o "kramar".

Vi är med dig.

Vi finns kvar när du kommer tillbaka och förgyller vår dag med dina underbara inlägg.

KRAM

Annika sa...

Här kommer power i massor till er!!!
Sisun är det inget fel på.
You go!
Tänker på dig!! På er alla!!!
Stora jättekramar!!!

Anna, Fair and True sa...

Usch, det låter både allvarligt och ledsamt. Tänker på er och hoppas du vet att om det är något som jag kan göra (här i Sverige) så är det bara att säga till!!

Massor med kramar och styrka!

Saltistjejen sa...

Å vännen!!!!!!
Tänker på er alla!!!!!!
Det finns inga ord som är tillräckliga men jag hoppas att ni kan känna att vi tänker på er och att vi finns här.
Bamsebamsekram till hela famijen!!!!

Unknown sa...

Tänker på dig!
Kramar
Lele

underytanjag sa...

Tänker på er!! Och det gör det.. finns någon därute alltså.. tror jag, det måste det göra!

Mia sa...

Stor kram till er. Jag tänker på er. KRAM!

Grekland nu sa...

KRAM - och välkommen tillbaka när du kan! Vi finns kvar och väntar på dej!

HeLena sa...

Varma kramar till dig och din familj! Och tro, TRO!!! det håller en uppe länge! Gud eller moder Jord, kalla det vad du vill men tro!! Jag hoppas och tror med Er!

Emmama sa...

Det låter otroligt svårt, du förmedlar verkligen det i din text. Vad det än handlar om, jag tänker på er och hoppas snart monstret är borta. Teckningen i det äldre inlägget är fantastisk!

Många kramar!

Suzesan sa...

Tänker på dig hoppas allt går bra. Ge dig inte.

Kram
/Susannne

Camilla sa...

Sänder styrka och kramar i mängd.
Tänker på dig.

Kram

mammigranten sa...

Massor med kramar till er alla!
Tänker på er.
Kram