onsdag 18 juli 2018

En fråga...

...har någon av er erfarenhet av tics? Fick rekommendation att köra TicHelper.com. Kostar 150 dollar för 8 veckor och det kan det ju vara värt. Om det fungerar alltså.

Annars så räknas det ned för fullt. Två dagar kvar och sedan SEMESTER! Mycket ska göras innan dess dock, så det gäller att inte stressa ihjäl sig vilket ofta är fallet innan man "lägger ned" inför ledighet.

Liisa och jag kopplade av en kväll med att spela minigolf. Denna tjej alltså!

Ljumma sommarkvällar hänger jag gärna här och väntar på grillmästaren, som vid det här laget var ute och fiskade!

Och den här damen, hon som jagar möss, retar gallfeber på Dino, kan ibland bara och ligga och chilla. Fina Ophelia.



2 kommentarer:

Susjos sa...

Så härligt med semester,jag har några skälvande dagar kvar av min...på måndag är det dags för jobb igen. Men jag ska inte klaga, 5 veckor ledigt blev det!
Såg att du varit på motell och ätit frukost på plast! Precis så hade vi det på vår roadtrip i Kalifornien för två år sedan, t.o.m i San Francisco fick vi plasttallrikar och bestick, galet så mycket plast som används, och så "mindre trevligt" att äta frukost på all plast! På vissa motell gick det inte ens att äta "frukost" allt som fanns var det socker i. Men i Carmel-by the sea bodde vi lite dyrare och fick en magisk frukost på riktigt porslin!
Ha nu en skön semester, värmen här i 08-området är nu olidlig, saknar verkligen AC!! I natt ska jag försöka svalka mej med kylklampar inlindade i handdukar! Häpp!

Taina sa...

Susjos
Ja, idag börjar den! Semestern och en HEL vecka! Hahahaha! Värmen i Sverige är ju helt otrolig! Kul för de som har semester, inte så kul för bönderna dock.

Det var faktiskt inget motell utan ett hotell, vilket är ganska vanligt här i USA om du bor på hotellkedjor som Marriott eller liknande.

Ha en fortsatt fin helg!