torsdag 25 december 2014

Julafton 2014

Ja men då sitter jag här och knappar på min nya laptop. En MacBook Air!!! Min gamla Mac lever än, men den börjar bli trött efter idogt användande i drygt 6 år. Bra jobbat, men nu ska du snart få vila så den här nya får ta över med allt vad det innebär.

Tack Jonas för den fina julklappen. Ja du har ju hört mig svära över den gamla laptopen ett antal ggr och många gånger har jag använt finska kraftuttryck då de är med mustiga än de svenska fjuttorden. Sorry Svennebananer, men så är det bara.

Idag är det juldagen, 2014. Sitter här i mina träningskläder. Har precis varit ute och sprungit med Liisa. Nu blir det en dusch och sedan iväg till The Skeels.

Bilder från gårdagen då:

Jag var inte sysslolös på julaftonen precis.

Våra finaste vänner har anlänt. Glögg time!

En förväntansfull tjej.

De här två kan verkligen skämma bort Liisa.

Våra kära, kära vänner Bob och Darlene.

Värdparet.

Spana in Dino...

Men han kom i år igen!



Tomten hade lite svårt med synen.


En rosett på huvudet sitter alltid bra.

Nu kan du brygga din egen öl, Bob.


Får inte glömma bort att fira denna dam som valt att fylla år på julaftonen.

Börjar bli lite stökigt...


God fortsättning!

3 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Mysig jul, och tänk att tomten hittade till er!

Taina sa...

Eastcoastmom
Julen var mysig. Och tomten hittar ALLTID hem till oss. Liisa tycks inte bli för stor för honom än.

Anonym sa...

Julhälsningar från ett kallt Malax!
Fin och underbar julafton hos er...ser det på alla fina och stämningsfulla foton <3
För att inte tala om 11-åringen som fyller år på självaste julafton :) Härliga Liisa som skiner som solen på alla bilder <3
Hoppas paketet kommer fram snart, så ni får er lilla julhälsning och Liisa sin födelsedagspresent <3
Underbara Bob&Darlene också...känns som om de "hör till släkten". Hälsa dem det.
Julkramar <3