tisdag 18 februari 2014

Men var är den obligatoriska bilden?

Helt f*cking otroligt! Här har man ett viktigt bloggmöte, kanske den viktigaste av dem alla, och så tar vi inte den OBLIGATORISKA bloggbilden? Va, va, va? Bilden där båda bloggerskorna är med. Nä vi tar på våra gubbar och ungar och bild på oss sjäva med familjer. Ja det är väl gulligt det med MEN VI MISSADE ATT TA PÅ OSS! En bild där vi får visa upp oss, flina allt vad det går och bara se så där lyckliga ut att vi fick till en träff! Gaaaaaaaaaaaah!

Alltså, Annika med familj har varit här hemma hos oss i Simpan. Och de utmanade vägarna som självklart fylldes med snö. IGEN! De var inkvarterade i Hartford och även om det inte är så långt ut till oss i Simpan, så kan dessa förbannade snöstormar sätta stopp för allt. Men de kom och det var så himmelens kul att träffas igen OCH att få träffa Peter och Karolina som jag bara läst om på Annikas härliga blogg. Ni vet väl att Annika är med i finalen för en av de bästa USA-bloggarna!? Hur coolt är inte det?

Annika har blivit mer än en bloggvän. Hon är en riktig vän!

Nu har jag tyvärr inte tid att sitta här. Måste smacka i mig frukost och dra till jobbet. Ska besöka en leverantör idag. Det är alltid intressant. Men så här kan jag väl inte avsluta ett inlägg, dvs utan bilder? Nä skulle inte tro det.

Peter, Annika och Karolina. Och så KASTRULLEN på bordet. Suck.
Jag tar ett par bilder till för att visa att vi är insnöade och femte snöstormen är på väg. Idag.


Men det är fint.

Det är inte bara snö vi snackar här utan även kyla. Syns inte det kanske?

Det lär ta sin lilla tid innan jag sitter här och sippar på kaffet. Suck.

4 kommentarer:

Annika sa...

TACK TAINA!!!
TACK!
Du har gått fr bloggvän till vän. Jag har ngtra sådana, och du är en av dem!!
Kan bara beklaga att det är sååååå långt mellan våra stater.
Tack för en trevlig och fin middag med din fina familj,
Resan till er ska jag sent glömma. Men det gick fint att åka hem. Jättefint.
Då var vägarna fina, men på ditvägen…
Ni har sååå mkt snö. Helt otroligt.
Men vackert är det, vackert som bara den.
Jag har inget emot snö på vintern, men jag hatar då den ställer till det.
Älskar Simpan!! Ni bor så vackert och det är så mysigt.
SÅ himla KUL nu att veta var ni finns, och hur det ser ut!!
TACKAR igen och kramar stort.
Vi har en 2 h delay här idag. Ngra cm föll inatt. Vackert som bara den…
KRAMAR!!!!

Desiree sa...

Det är verkligen ingen nådig vinter ni har haft i år. Mega mängder med snö! Jag hoppas ärligt talat att ni får lite vår snart så att livet blir lite lättare igen.
Men vad kul att ni fick till en bloggträff och att du fick chansen att träffa både Karolina och Peter också. Jag tycker du har fått en väldigt fin bild här på familjen Bohn även om ni glömde ta den obligatoriska bloggbilden. Det får bli en annan gång. Det är jättekul att få chansen att träffas i verkligeheten.
Kram!

Saltistjejen sa...

Hahaha! Ja du Taina ingen bild på ER TVÅ!!!! My God! Men du det får ni ta nästa gång ni ses.
Vad kul att ni äntligen fått träffas IRL också!!!
KRAM!

HeLena sa...

Kul med bloggträff! och härligt med nya vänner!

Ni har mer snö än vad vi har här i Stockholmsområdet!? Vädret är lite knäppt...

Ha en skön helg!
kram