torsdag 4 februari 2016

Mera julinlägg

Vad bra att jag varit hängig för då har jag haft tid att läsa bloggar och blogga lite själv. Gått igenom foton från julen och det känns som om det är så länge sedan. Men det är bara för drygt en månad sedan de åkte hem, mina fina, Albert och Bella. Men före det så hade vi mellandagarna att umgås med varandra och det blev häng, shopping, spel och långpromenader. Samt lite avbrott från julmaten genom ett par restaurangbesök.

Wood-N-Tap i Hartford

Något intressant på mellandagsrean?

Chinese Buffee

Ute på mellandagsrean

Spelkväll

Häng

Långpromenad med trip-trall-trull


Vad hände mer då? Jo Liisa tränade dessutom med sitt skidlag i mellandagarna. Utan snö dock. Det fick bli barmarksträning och det verkade ganska kul det med. I alla fall en liten stund. Nu har vi lite snö, men inte är det mycket att skryta med precis.

Det här alltså skidorten Butternut i slutet av december!

I brist på skidåkning fick det bli balansträning.

Imorgon är det fredag och jag ska släpa mig till jobbet. Hoppas på att febern gett med sig innan dess bara.

2 kommentarer:

Desiree sa...

Hoppas du mår bättre nu. Verkar ha varit milt i hela USA under december månad. Så härligt att bara få några sköna dagar att hänga tillsammans hela familjen.
Du får ha en fin helg och se till att ladda upp krafterna efter att ha varit sjuk.
Kram!

Anonym sa...

Fin fina foton igen❤❤❤Mina syskonbarn, Love them all💖
Krya på dig kära lillasyster!
Kram, Teija