måndag 21 september 2015

Klockan 5 en måndag morgon

Här sitter jag med en kopp kaffe. Skall strax hoppa in i duschen och ge mig iväg till en av våra enheter i North Charlestown. Två timmars körning och det är väl inget problem om man inte HAR SOVIT SOM EN KRATTA!!! Trött som ett as, så nu gäller det att dricka tio liter kaffe.

Helgen kom och gick och eftersom min kamera (blixten) har gått sönder så har det inte blivit mycket till bilder. Festen i lördags blev som jag föreställt mig. KUL! Och GOTT! Vår vän Gavin och hans smoker är riktiga BFF och tillsammans gör de underverk. Hans ribs och brisk är to die for.

Nu har jag inte tid att sitta är. Ska ta ett par tändstickor och hålla upp ögonlocken. Snark.


Gavin förbereder!


Av någon anledning hamnade vi i köket senare på kvällen.

Galna Jennie och jag

Och givetvis fanns det ett band. För värdparet har en scen i trädgården. Det har väl alla, eller?
Ha det!

3 kommentarer:

Annika sa...

Kul med bbq-bash!
Jadu, jag kan inte heller sova så bra. Men, ja, det beror ju på jetlag! Hoppas det kommer att gå bra för dig jaf idag.
Kramar!!

Desiree sa...

Later som en riktigt kul helg. Hoppas att dagen gar bra trots lite somn. Du far kora forsiktigt och se till att halla dig vaken vid ratten. Imponerande smoker.Kan tanka mig att allt blev mycket got.
Kram!

Anonym sa...

Vilken smoker!!!??? Har aldrig sett ngt liknande...inte här i Malax i alla fall ;)
Jag har sagt det förr och säger det igen: Allt tycks vara sååå enormt stort "over there"...nästan till överdrift. En scen också, ja men självklart har vi ju alla det ;) Måste ha varit en trevlig fest!
Kramar <3