fredag 24 juni 2011

Glad midsommar

Vill bara önska alla en riktigt glad midsommar. Har precis kommit hem från Chicago, IL. Jobb, jobb och åter jobb. Men kul. Nu ska vi strax äta Jonas fenomenala grillade chicken thighs. Inte mycket till midsommarkänsla, men det gör inte så mycket.

Nästa vecka drar jag till Columbia City, IN. Tänk att det alltid hopar sig med så himmelens mycket på sommaren. Nu verkar många dessutom vilja resa hit och därmed blir många möten förlagda här. Inte mig emot.

Hur det ser ut för oss då? Jo då, det närmar sig och erbjudanden har kommit men jag kan inte säga mer än att jag är nöjd. Så här långt!

Annars så har vi ju haft massor av annat att tänka på så som Bellas examen. Vilken dag! Mer om det vid ett senare tillfälle. Nu vankas det mat. Och vin.

7 kommentarer:

Loppan flyttar västerut... sa...

Kram till dej härliga T!

Taina sa...

Åsa:
Kram till dig också! Hoppas du har njutit till 100 nu när du har haft familj på besök.
Kramar!!!

Grekland nu sa...

Glad midsommar till dej också - och lycka till med alla beslut om framtiden!

Saltistjejen sa...

Å vad skönt att höra positiva framtidsnyheter! :-)
Ha en skön helg nu och njut av makens lår...!!! ;-)
KRAM!

Desiree sa...

Glad midsommar till dig Taina. Även om det inte blev klassisk midsommarmat så lät det himla gott det Jonas grillade. Jag är så glad att höra att du är nöjd över de erbjudanden som kommit. Det är det viktigaste att du är nöjd. Bilden på dig, Liisa och Bella var så himla fin. Jag vill gärna höra mer om Bellas examensdag och hoppas hon fick en riktig toppendag på alla sätt.
KRam!

HeLena sa...

Tack Kära Taina! Detsamma till dig!
Kram!

Anna, Fair and True sa...

Så nyfiken på var det bär av för er! Att det blir något bra det är jag helt säker på!