tisdag 15 januari 2019

Varför så tyst

Tjoho och gott nytt år på er alla miljoner läsare! Ha! Tänkte bara snabbt kika in på min egen blogg och konstaterade då att den ekade tom och halvdöd liksom.

Senaste tiden har varit mer än crazy och så lägger vi till mitt nya jobb, som är global och därför en hel del resande. Snart är jag bästa polare med alla flygvärdinnor. Min nya familj.

Ska strukturera upp mitt liv lite bättre och komma tillbaka till bloggosfären, så ha förtröstan. Ni som fortfarande är intresserade alltså. Och det finns väl NÅGON där ute får man väl hoppas i alla fall.

Nu träning, frukost och sedan wroooom till jobbet. Duschar däremellan förstås...

Ha det så länge!


4 kommentarer:

Äventyret framtiden sa...

Sover också, hoppas jag.
Roligt att du tittar in och säger att allt är bra, bara lite crazyigt :)
God fortsättning önskar jag dig också!

Malin sa...

God Fortsättning!

Madeleine i USA sa...

God fortsättning! Det har varit samma här...
Familjen har varit här i omgångar kring jul och nyår och nu är det dags att ta tag i vardagen igen.

Annika sa...

Jag fattar.
Tittar in här nu och då och hoppas att du skrivit ngt. Hoppas du snart kommer tillbaka til bloglandia på riktigt. MEN fattar att det är flyg och fläng.
Du är så snygg i den där outfiten. ÄLSKAR koftan.
Kramar!