torsdag 13 juli 2017

Sov gott inatt

Det blev en god natts sömn. Äntligen! Igår fick jag beskedet att gruset i bröstet är benignt! Dvs INTE cancer. Jag blev så glad och tacksam, och tårarna trillade nerför kinderna. Satt och skakade en stund. Nu är det "bara" två saker kvar att utreda eller få svar på.

De vill dock att jag ska komma tillbaka om 6 månader för att se hur "gruset" utvecklas. Nu andas jag igen. I alla fall i 6 månader. Och imorgon ska jag träna igen. Men bara lite lätt.

Life is good.

2 kommentarer:

StrandMamman sa...

Härligt, Taina!!! Lev och njut!
Kramar från Österbotten 😊

Äventyret framtiden sa...

Förstår din euforiska känsla!
Jag har inte varit in till dig på långa tider, inte till någon,
inte ens till min egen blogg men ska försöka få lite mera tid i den här världen igen.
Jag är glad för din skull, mycket!
Grattis!