måndag 10 oktober 2016

Nu ÄR det höst

Gud så mysigt det är med höst egentligen. Jag förvandlas till värsta  pyromanen! Ljus, ljus, ljus överallt. IKEAs aktier stiger med Tainas höst mood. Inte nog med ljus, jag vill liksom göra om allt i huset också. Jag som har noll koll på vad som är hett inom inredning. Men just nu så blir det nytt i köket med nytt golv och vitvaror. Ja, eller rostfria varor. Vad säger man på svenska egentligen när det gäller "appliances"? Vitvaror sa man ju förr.

Bella får vara smakråd. Vill ha ett nytt köksbord. Ett litet och runt. Har ju ett större i matsalen redan. Ny soffa vill jag också ha. Det märks att det är höst.

En slö hund efter en blöt springtur i skogen



Dom här två alltså...

Mina blonda flickor

Båda hängde med på söndagens träningspass. Liisas ben alltså. Hon är urstark! Slalomåkare som hon är. 

4 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Starka tjejer, love them!!!

Annika sa...

Härligt Taina!!
Älskar också hösten. Blir också pyroman och tänder doftljus, och vanliga ljus, en masse. SÅ mysigt.
Vill också göra om hemma, men har heller ingen koll på trender direkt. Bryr mig tyo noll om det också, bara jag tycker det är snyggt är det snyggt, så det så :-)
KUL att ni ska göra om.
OCH vad roligt att
FINA bilder på dina fina flickor.
Kramar!!

Christina sa...

Vad härligt att ha bägge dina tjejer här! Och så lång tid! Jag har ju också mina barn i Sverige och även om de är vuxna så saknar jag dem varje dag. Tack och lov för Skype! Så... jag förstår att du njuter!
och visst är det mysigt med höst, också här mycket ljus och brasa. IKEA tjänar bra på oss! Och lusten att göra om hemma kommer som ett brev på posten så fort det blir oktober! Det kan bli ett par dyra månader....
Ha det bäst med dina tjejer!
Kram!

Unknown sa...

Mysigt värre med alla ljus och både Bella och Liisa i huset nu❤ Njut vidare av hösten och all värme från de nära&kära samt alla ljus ❤