tisdag 3 september 2013

Tiden flyger iväg och vissa fyller ju år!

Hinner knappt gå på toa. Ja, ni vet hur det känns? Senaste tiden har varit rent ut sagt crazy!  Men så är det väl ibland. Det kallas för livet helt enkelt. Eller att leva kanske det heter.

Sedan jag skrev sist, har skolan dragit igång för Liisa. Äntligen säger jag. Och välkommen säger jag till alla rutiner. Just love them. För övrigt kan jag meddela att en fest har hållits här hemma. En fest som jag planerat själv och hållit hemlig för Jonas. För idag, just idag, fyller han tadaaaaaaaaa 50 år!!!

Fick med ballongen men inte fiskegubben som jag hade konstruerat!!!


Jag vet, man skulle kunna tro det var ett barnkalas. Men han gillar ju att fiska.

Syns det att det var fisketema?


Här har Jonas precis kommit hem från en fisketur och blev något överraskad!


Den här ungen var och alltid är efterlyst. För sina hyss om inte annat.




Även vuxna ville fiska. Spana in fiskespöet som jag "tillverkade i all brådrask när jag märkte att jag inte hade ordnat ett tidigare.




Vissa tog det här på fullaste allvar!


Om ni funderar så är detta senaste modet hos mig. Fiskeväst!





Nu har jag inte tid att sitta här. Skola, jobb och annat kul väntar! Hepp!

Javissja.

GRATTIS JONAS!!!!


5 kommentarer:

alegni sa...

Grattis, grattis!

Desiree sa...

Åh så himla fint du fixat för Jonas. Han ser helt överlycklig ut. Kul med fiskdamm för både stora och små :-)
Jag tycker du fick till fisktemat så himla bra Taina! Vilket jobb du lagt ner. Fiskmotiv på tårtan, alla färgglada fiskarna i taket ovanför bordet och alla andra dekorationer. Ser ut som Jonas fick en toppenfin födelsedag och blev rejält firad. Stort grattis till födelsedagsbarnet.
Kram!

Grekland nu sa...

Vilka ROLIGA fester ni har over there! Med lekar och spex, gillar! Och grattis till 50-åringen, förstås...

Taina sa...

Ingela
Grattishälsningarna tackade han för!
Kram

Desiree
TACK! Det blev ett lyckat kalas och de vuxna hade så kul vid fisket. Det fiskades allt möjligt men framförallt små flaskor med lite starkare drycker ;)

Kramar

Grekland nu
Det är verkligen roliga fester och framförallt opretentiösa fester.

Kram

Anonym sa...

Många varma Grattiskramar i efterskott till 50-åringen!!!
Härliga foton och vad kul ni ser ut att ha haft det :)
Rolig dekoration och fantastisk tårta!
Kramar till er alla <3