lördag 7 november 2015

Då var det över

Halloween kom och POFF så var den borta! Jag har faktiskt kvar en del spindelnät på buskar ute, men idag ska det bort. Puts väck. Fick ingen tid till det förra helgen då det var så mycket annat på gång.

Halloween var ju på en lördag i år och vädret var ju bara perfekt. Vi hade cirka 100 ungar som kom och "trick o treat". Jag var ju utklädd som den elaka häxan igen och skrämde skiten ur en del barn. Som tur var min vän Michelle den snälla häxan så barnen vågade komma fram till dörren för att ta sitt godis.

Här hemma var det full rulle på Halloween kvällen. Vi vuxna såg till att barnen käkade innan de gick ut och det blev pizza. Vi vuxna käkade efter att barnen begett sig ut. Hur kul kväll som helst. Michelle och jag stod mest hela kvällen vid ytterdörren och pimplade vin, öppnade dörren och delade ut godis.

Så här såg det ut:


Pizzatajm tillsammans med dödskallar!


Åh vem är du då?




Årets pumpa! Visst är jag duktig?

Världens finaste Hot Dog!
Hepp!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ett rejält firande,ska ja säja!
Ser verkligen kul ut.

Ruth i Virginia

Desiree sa...

Vilka grymma Halloween kostymer både du och Liisa hade fixat i år. Super coola! Hi hi lille Dino som hot dog är ju hur fin som helst även om han kanske helst ville slippa ;-)
Snygg design på pumpan också som ni karvade. Blir impad över att ni är så duktiga. Kan tänka mig att det blev både extra många som körde trick or treat rundor och extra mycket godis när Halloween nu inföll på en lördag med fint väder.
Kramar och ha en fin helg

Saltistjejen sa...

Visst går det fort. Halloween. Härligt att ni fick en så bra sådan. Kom och tänka på 2012 då Sandy lamslagit er. Huh! TUR ni hade en fin Halloweenhelg i år. Och du och Liisa var ju super i era kostymer!!!!!!! Dino också hahaha!
Vadå VIN förresten? Inte pimplade ni väl VIN på HalloVIN...? Nej det måste varit BLOD!!!!! :-D ;-)
Vi saknar er! Hoppas ni kan komma o hälsa på så småningom.
KRAMAR!!!!

Anonym sa...

JAMEEEEN vilka Halloweenkostymer!!!! Du ser grym ut och Liisa riktigt läskig. Kan tänka oss att du skrämde skiten ur många barn, hoh, hoh ; )
Dino så söt även han i sin kostym <3
Jag o. Tiina läst bloggen nyss och fascinerats av ert Halloweenfirande, vilket stohoj!
Kramar till er alla från Teija o. Tiina <3

Annika sa...

KUL!! och 100 barn!!
WOW!!
Det var bra utdelning det. Du är skitbra.
SÅ ska Halloween firas.
Ja, perfekt när Halloween infaller en lördag. Nästa år blir det en måndag...inte lika kul, precis.
Men, men...
Roliga bilder, och jag lyfter på hatten för väl utfört Halloweenfirande.
Kramar!!